Therefore, from the bottom of my heart, with all my heart, with all the sincereness I have in me, allow me to utter this to YOU... "Maaf Zahir & Batin" @ "I seek forgiveness from you, physically and spritually", as Hari Raya is a time to reconcile and renewing relationship with every human being on earth...

This year, I've gone thru lots of sad episodes in my life... yet, I'm grateful to Allah s.w.t. for many2 things...
I look forward to be back home for this Hari Raya Aidilfitri, as I'll be visiting Abah @ his new 'home'... Abah, please wait for me, I'm coming with Al-Fatihah & Yasiin for you...
To all of YOU, again, Salam Aidilfitri, please forgive me...

10 comments:
SELAMAT ARI RAYA :p
kena banyak2 sabau.
this is goin to be my 8th Raya without my Abah.
last year I still cry kat kubur.
This year I dunno.
I think I know how you feel.
Selamat Hari Raya
al-fatihah
gurl, sj run, u join? c u around if u going k ;) my sis will join and mary oso
Raya ni jangan lupa pakai lampin tau....eh..silap channel
Hello, I was supposed to browse my friend's blog but I guess I took the wrong turn. Anyways, Selamat Hari Raya and that advertisement about the father. It's really sad. Maybe I'd link it, too..
:)
Take care.
selamat hari raya purp...wah hebat jgk ko beraya tahun ni yee..sempat lagik beraya kat fajar kmtg raya pertama tuu...hehehe...aku igtkan aku jee yg beraya kat situ...rupanya ko pon ada..
tak sempat nak langgor ko..ehhh, silapp..nak tegur ko..time tu aku dlm keter...laju betoi ko jalan...
Bac : timakasih.. raya mmg sebulan, hang mesti dah start training, posa 6 dah start?? :)
Dmg : Yeah.. From now on, Raya will be lonely for me..
Jaja : Thx.. SJ I'm not sure yet, maybe, i haven't reg yet, but still can reg till this Sat.. hope to see u ok.. take care..
Z : awek tu kwn aku.. kat lake gdn tepen, dia bukak street soc punya court.. o ye, raya 3 aku pi yut sun, apek tu kim salam "incikabin" kat hang!! :)
silkstuy : thx for visiting here.. Salam Aidilfitri to u too.. cheers!!
tt : sampai hati ko tak tegur aku pakai baju kurung raya putih tu.. kitorang baru balik dr ziarah kubur.. pastu gi beli balang kuihraya sbb kena marah dgn mak, bwk balik kuih raya, tp balang takde.. hehehe..:)
Byknyer buat kuih raya.. tak cukup balang tu.. :P
..Itu hari aku sesat kat Tepeng daaaa
purp, sori laa tak sempat nak tegur..aku kat dlm keter tgh carik parking...tgh dok carik2 tetiba aku terpandang baju kurung putih dgn corak bunga kaler merah...silau mata aku...hehee
weh aharis, bila hang turun tepen..? sesat kat area mana tuu..?
tt, ko ni mmg ler, x kan aku nak pakai running/cycling tights & vest kot masa ari raya tu.. hahahah.. ko terpegun ke ko terkezut tgk aku sopansantun??
tt, alharis sesat masa gi beraya kat rumah org..... utan!! hehehehe, jgn mare alharis!!
Post a Comment